У закладі освіти наявні нормативно-правові документи, що забезпечують роботу зі зверненнями громадян згідно з інструкцією з діловодства. Створені умови для прийому громадян: приймальня директора школи.

Відповідальним за ведення діловодства зі звернення громадян призначено наказом по закладу секретаря школи. Питання стану роботи зі зверненнями громадян у закладі протягом 2018 року заслуховувалися на нараді при директору (протокол №23 від 20.12.2018). Наявний графік особистого прийому громадян директором закладу, а саме: в понеділок та четвер з 1400 до 1700. Графік прийому громадян розміщений на дверях кабінету директора, на стенді в коридорі та сайті школи.

Кількість проведених прийомів за рік:

  • У журналі реєстрації звернень громадян 14 записів.
  • У контрольно-візітаційній книзі 40 записів.

Кількість зареєстрованих звернень під час особистих прийомів: 14 письмових та усних (7+7).

Вирішено 5 питань, 9 перебувають на контролі. Строки розгляду звернень від 3 днів до одного місяця і більше.

Кількість звернень, що надійшли до закладу протягом 2018 року (вид (заяви, скарги, пропозиції): скарг не було, заяви, візити та пропозиції 54 (40+14). Надходили в усній та письмовій формі (листом).

Соціальний стан заявників: батьки та опікуни учнів.

Тематика порушених питань у зверненнях:

  • Консервація надвірного аварійного туалету та будівництво нового.
  • Виділення ігрової кімнати для учнів 1 класу.
  • Про організацію групи подовженого дня в закладі.
  • Про придбання комп’ютерного класу для учнів 2-11 класів.
  • Про підвіз учнів із с.Лугове та с.Патрітівки Лебединського району.
  • Про підвіз учителів з м.Суми до місця роботи (до школи).
  • Про придбання газонокосарки.
  • Про придбання парт та стільців для учнів 2 класу.
  • Про придбання дошки для учнів 4 класу.
  • Про придбання дошки для учнів 3 класу.
  • Про придбання парт та стільців для учнів 3 класу.
  • Про ремонт внутрішніх туалетів.
  • Про видачу дублікатів свідоцтв про неповну загальну середню освіту для випускників Буцик І.В. та Закорко Д.О.

Аналіз звернень здійснювався шляхом проведення нарад при директору.

РЕКОМЕНДУЮ:

1. Секретарю школи опрацювати нову інструкцію з діловодства до 05.01.2019 р. та керуватися нею.

2. Два рази на рік аналізувати звернення громадян шляхом проведення нарад при директору.

3. Відповідальному вчителю інформатики два рази на рік оприлюднювати аналітичну довідку на сайті школи (січень, липень).

Директор школи Л.М. Кондратенко

Кiлькiсть переглядiв: 370

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.