Театральний гурток «Прем’єра»
виступ на святі до Дня працівників освіти
05 жовтня 2018 року
виступ на святі з нагоди Дня селища Низи
13 жовтня 2018 року
Мета й основний зміст роботи:
-створення умов для особистісного зростання вихованців,розвитку їх творчого потенціалу, виховання духовно збагаченої компетентної особистості; формування медіа культури, медіа компетенції вихованців через участь у виставках,репертуар виступів.
Завдання навчальної програми театрального гуртка:
-формування предметної компетенції:надання знань,умінь,навичок з театрального мистецтва; залучення вихованців до різних напрямів художньої діяльності;розвиток у дітей образного та асоціативного мислення,емоційної виразності,спостережливості та пам’яті,уяви та фантазії,гарної дикції,ритмічності,здатності до виразного руху,пластичності,музичних здібностей;
Формування життєвих компетенцый:розвиток естетичних потреб ы почуттів вихованців,форування гармонійно розвиненої особистості з високим національно-культурним потенціалом;виховання духовної культури особистості.
За допомогою ігор вихованці опанують важливі вміння:навчаться працювати в колективі,ставити питання,шукати на них відповіді. Гра-це творчість.
Дні і години занять:
п’ятниця 14-50----15-50
План роботи гуртка на І півріччя навчального року
1.Мета і завдання театрального колективу. Відомості про жанр і його напрямки. ТБ. Визначення завдань.
2.Театр- як вид мистецтва. Батьківщина театрального мистецтва.
3.Народні джерела театрального мистецтва- обряди,ігри,свята. Культ предків. Виникнення театрів.
4.Подорож по театральній програмці. Знайомство з театральними професіями.
5.Робота в творчих майстернях. Робота над міні-виставою.
6.Конкурс з акторської майстерності. Акторські розминки.
7.Театральні ігри: загально розвиваючі, спеціальні.
8.Розігрування міні- сценок. Виразність мови- основна вимога до мови. Голос. Дикція.
9.Ознайомлення з техніками мовлення. Основні засоби логіко-емоційної виразності та їх значення.
10.Вправи на дикцію. Скоромовки. Лічилки. Діалоги мовної ситуації, їх аналіз.
11.Створення,репетиції та постановки міні-спектаклів на казковій основі сюжетів. Дикція. Артикуляція.
12.Ритмопластика.Немовні засоби виразності. Гра міміки і жестів. Вільна виразність рухами. Пластична виразність актора.
13.Образ,символ,звук у житті та творчості. Скоромовки.
14.Слухання музики та розпізнавання ритму, уміння рухатися в заданому ритмі.
15. Робота над міні-виставою.
16.Розвиток діючого репертуару.
17.Відвідування вистави в театрі ім.Щепкіна або ТЮГі в м.Суми.У часть у виставі до Нового року.
Коментарi